Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-07 17:47:10
2010.12.07 17:09, Gintas rašė:
> cia labai daug kintamuju:

Čia ne daug kintamųjų, o analogija ė tavo atvejį iš praktikos. Ta palėpė
yra mano brolio. :)

> visu pirma-neaisku, kaip palepe bus sildoma (kieno saskaita) Jei tuo
> paciu budu , kaip ir namas-galimas daiktas kad namo nuostoliai kaip
> tik padides, nes dabar virsutinis aukstas turi kaip ir dar vienos
> palalpos barjera. Na-siltas kambarys, paskui palepe, paskui tik
> stogas ir aplinka. O jei bus silta palepe ir iskart salta aplinka?

Palėpė šildoma tuo pačiu centriniu, kuris praeina pastogėje ir
atsišakoja į likusius butus. Kad palėpė padeda saugoti šilumą matosi
kaip tirpsta sniegas nuo stogo. Ten, kur palėpė neįrengta sniegas
nutirpsta greičiau nei ten, kur stogas dengia įrengtą palėpę.

> Antra-gal kitu aukstu gyventojai nori geriau turet pora kvadratiniu
> metru saltos palepes, nei sumazejusia saskaita uzsildyma?

O gal kiti namo gyventojai nori turėti neįrengtą pastogę ;)

> Jeigu paklaustum manes: ar galiu as, Kedas,  dykai apsiltinti tamstos
> namo viena siena su 30 cm  putu sluoksniu, ko pasekoje , sienos muro
> , buvusio laukinio, pavirsiaus temperatyra prades skirtis ziema nuo
> aplinkos 30 laipsniu skirtumu, as tik rankos plosiu. Ir man rodos tai
> leistu bet kuris nuosavo namo seimininkas.

O jeigu tu tame apšiltinime žadi savo bravorėlį atidaryti ar net
apsigyventi, tai kaip tada gyventojai turi elgtis? Nemanai, kad
gyventojai gali norėti „geriau turet pora kvadratiniu
metru saltos palepes, nei sumazejusia saskaita uzsildyma?“ ;)