Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-03 15:19:39
as nelabai suprantu savoka "bendros patalpos"
Na, suprantu-laiptine yra "bendros patalpos" nes jos siluma naudojasi visi laiptineje esantys butai. Rusiai irgi-bendro patalpos, nes kiekvienas ten turime rusiuka ir tais koridoriais naudojames visi. Taciau jeigu pvz po atsikisusiu didelio namo stogu mes teisetai pasistatome garaza, kuri sildome dujomis. Jis turi atskira iejima ir su namu jungiasi tik galine garazo siena. Ar logiska is to garazo savininko reikalaut  prisimesti prie namo bendru patalpu sildymo? Na , suvokiu-reikia prisimesti prie stogo prieziuros, gal aplinkos, bet prie ko to daugiabucio koridoriai, laiptines, rusiai ir ten gaunami siluminiai nusotoliai? Kokia istatymo pozicija?

"SK" <sarunas_SPAM@dokeda.lt> wrote in message news:idaprn$n4n$1@trimpas.omnitel.net...
> hmm, tada cia jau kita sneka. 120Lt ir man nepatiktu, ypac jei tai ne butas.
> Kas liecia bendras patalpas - cia pries keleta metu (gal 3-4) isejo
> istatymas ar tai isakymas, kad bendru patalpu sildyma turi dalintis visi,
> iskaitant ir atsijungusius nuo sildymo sistemos. Todel vienoje vietoje uz
> komerciniu patalpu (irgi atskiras iejimas, autonominis sildymas ir t.t.)
> sildyma kai kuriais menesiais man teko moketi maziau nei uz bendras
> patalpas!?
>

> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message

>>> draudimas. Bet uztai zole nupjauta, laiptine remontuojama, namas
>>> priziurimas. Sildyma reguliuoja kiekviena vakara - praejusia ziema