Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 16:42:29
nei myzt, nei verkt-neprasau. Ziurejau kokia vyraujanti pasisakiusiuju nuomone. Kadangi visi mano, kad man reikia prisimesti, nebeliko tikslo pykti ant moterytes, kuri atejo su termovizoriumi. Jei cia, seniems vilkams,  atrodo, kad virs silumines trasos pasistacius buda, butu teisinga prisimesti prie siluminiu trasos nuostoliu, del termovizoriumi fiksuojamos trasos grindyse-kagi... Reiks koreguoti savo mastysena. Bliamba-galimas daiktas metalinis garazas pastatytas virs silumines trasos. Reiks zvilgterti, atsalus orams, ar termovizorius fiksuoja.