Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-04 12:22:56
tas pats pastatas. Leidimas statyt skambejo: "irengti gamybines patalpas, modernizuojant pastato negyvenamas patalpas"   Dabar pagalvojau-o gal tai, kad ten buvo NEGYVENAMOS  patalpos, kazka keicia? Juk pagal tai galima butu spresti, kad jos seniau buvo nesildomos, tad koks dabar gali buti silumos vagimas per siena? Bendrija remiasi jau minetomis Sekmoko katik isiteisejusiomis taisyklemis, del bendru patalpu sildymo padalinimo bendrasavininkams.