Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: NicMC
Data: 2010-12-04 21:41:22
On 2010.12.04 19:47, Linas Petkevičius wrote:
> Bet lieka dar variantas, kaip Odesos KET'e - "Draudziama, bet jei
> labai norisi, tai galima" - CK 4.90 Atidalijimas iš bendrosios
> jungtinės nuosavybės.

O tai Linai, tai o kaip, leisk paklausi, tu atsidalinsi butą iš
daugiabučio? Namas stovėti turi? Turi. Tinkama būklė namo turi būti?
Turi? Kieno rūpestis? Visų? Viskas kas viršija BŪTINAI reikalingus
dalykus namo būklei pagal STR palaikyti yra jau "за ваши деньги". O
atsidalint... Tai išsiveši butą ar kaip? Ką paliksi? Sienos tau
nepriklauso, lubos/grindys irgi... Ar nori laiptinės kampą atsidalint ir
tiesiogiai atsakyti už jo techninę būklę?

Arba man alkoholis kenkia, arba jumoro nesuprantu.