Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 16:26:26
Velniop ta siena, paziuresiu ka jie ten nuspres. Rupi klausimas:

jei kiemsargis LEGALIAI isirengtu apsildoma butke virs trasos? Ar jis turetu prisimesti prie trasos siluminiu nuostoliu padengimo, vien todel, kad siltoje budoje termovizorius rodytu grindis esancias siltesnes virs vamzdzio, nei butkes kampe? Kai manai?