Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-07 15:53:48
O kodel kazkam turi rupet tavo stogas ir sienos? O ir klausimas ne
o.mama.paguosk, o lygtai o.law.

"Gintas"  wrote in message news:idldub$624$1@trimpas.omnitel.net...

na taip, daugelis-be nuomones. O kai  savos nuomones ner,  visus atsakymus
pateikia CK, kuris ir  veda mus  i sviesu rytoju. TIk va-beda bedute, daznai
is didelio rasto, iseinama is krasto.  Nesurasysi visus kiemsargio gyvenimo
atvejus i ta CK, tad deretu kiek ir patiems sveiku protu vadovautis. Bet kai
px.......