Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: T:\)
Data: 2010-12-07 22:22:44
siaip jau nepastebejau vienareiksmes nuomones. Tiksliau kaip as suprantu
vyraujanti nuomone yra ta, kad norint ka nors apmokestinti (ar isvengti
mokoesciu) reikia irodyti, kad jie teisingi (arba ne). Jei bendrija irodys,
kad siurbi energija is ju turesi moketi, jei irodysi, kad tu juos sildai
ziurek jie tures prisimesti. Mes ne teismas ir negalime pasakyti kuris
teisus. O ir kolkas girdime tik vienos puses pasisakyma.

T:)