Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 23:30:09
> Na yra emocijos ir yra logika (dar patirtis).
> 1. Į Kedžio įstorija nebuvo jokios pirminės reakcijos, nes Lietuvoje
> vaikų "pasidalinimo" klausimai tarp tėvų tokiu būdu sprendžiami jau ne
> pirmą kartą. Beje po Kedžio istorijos prokuraturos gavo apie 100 panasiu
> skundu, kuriuose dažniausiai mamos kaltindavo savo ex-vyrus pedofilija
> (įspūdingi skaičiai?). Geras būdas "susigrąžint" vaiką? :P

Is kur tokie duomenys? Visai sutinku, kad taip galejo but, bet...
nuoroda i oficialu saltini prasom ( ot ismokau finta is jusu stovyklos).
Google ir delfis nesiskaito :)

> 2. Kedys galėjo užspringti. Todėl kaip žmogus iš pašalies vertinu, kad
> dabar yra 50:50 kad užspringo vs nužudė.

Sutinku. Viskas, kol nera irodyta vienaip ar kitaip yra 50:50

> 3. Nenuvertinkit tiek LR tiek užsienio ekspertų. Patikėkit jų patirtis
> tikrai padės nustatyti mirties priežąstį ir ar tai buvo smurtinė mirtis
> ar ne. Ne pirmas ir ne paskutinis kartas.

Nenuvertinu, bet tikrai nesuprantu kaip is duotu duomenu nustatyt, ar
Kedys pats prigere ar jam supyle per prievarta? Kaip nustatys ar pats
uzspringo ar jam padejo. Suprantu, kad kriminalistika pazengus i prieki,
bet tikrai ne tiek. Dar tas skubejimas sutvarkyt Kedzio kuna...

> 4. 6 mėn. besislapstantis žmogus tikrai daro labai daug klaidų (stresas,
> paranoja ir pan.). Man asmeniškai nieko keisto - Jums gal tai ir keista.

Ir sito 6 menesius besislapstancio, klaidas darancio, strsuojancio
paranojiko nesugeba rasti teisesauga?

> 5. Pistoletas - slapstydamasis neturėjo jokių šansų įsigyti kitą
> šaunamąjį ginklą - labai logiška, kad tą pistoletą laikė prie savęs. Aš
> bučiau lygiai tą patį daręs.

Viska suplanavo, masina atsivare, lipdukus uzsiklijavo, o va kitu ginklu
(nors turejo 2 legalius) nepasirupino. ajajai

> 6. Jei kas nors būtų norėjęs jį nužudyti, tai mes niekados nežinotumeme
> kur jį užkasė - nebūkit naivūs.

As irgi ilgai apie tai galvojau, bet.... pagalvokime, kam butu naudinga
jei ji rastu negyva, paspringusi nuo savo vemalu, girta ir dar su ginklu
is kurio nuzudyti zmones.

> 7. Kodėl giminės 6 mėnesius nelakstė po morgus? :) o pradėjo lakstyt tik
> tada, kai "neišėjo ant ryšio"... sutapimas? gal...

O gal lakste, gal jieskojo. Gal tikejosi, kad teisesauga ras. Na cia tuo
atveju jei nezinojo kur jis. O jei zinojo, arba bent jei Kedys kaip
sakai iseidavo ant rysio. Ir ka? Begtum savo broli iduot? As ne. Ir
nepamirstam, kad visa tai tik speliones.

> Ikiteisminis tyrimas yra dėl Uso. O prie ko čia Stankunaitė? Mergaitės
> mama. Usui juk vaiko niekas ir neduoda.
> Teisme bus įrodyti arba neįrodyti Uso tvirkinamieji veiksmai. Ir mums LR
> pilieciams teks susitaikyti su tokiu teismo sprendimu koks jis bus.

Tai as ir klausiu. Jei bus irodyta, kad Usas tvirkino sia mergaite....
Ar nebutu logiska pagalvot kaip ta mergaite atsidurdavo pas Usa?
Usas kaltas ar ne velgi tie patys 50:50. Bet mergaite skubos tvarka
grazinama motinai. Ar supranti ka noriu pasakyt?

> Virsija greiti ir vagia vistas, bet uz virsyta greiti susimoka
> ĮSTATYMAIS NUSTATYTAS baudas, o už pavogtas vištas "atsėdi" ĮSTATYMU
> NUSTATYTĄ terminą. Ir gerbia teismo sprendimus.

pavydziu tau, gyveni idealiam pasaulyje, kur nera susitarimu, kysiu
emimu, atsakomybes vengimo, korupcijos ir t.t.