Tema: Re: Kedas
Autorius: Fla
Data: 2010-05-15 02:15:06
On 2010.05.14 16:44, Dzonis Smitas wrote:
> jei tiketi vaiko parodymais filmuke (kuri surezisuoti mano manymu
> visiskai neimanoma, o ir prasmes nebuvo taip daryt)

O man kadaise kai paziurejau ta video (na pacioj pradzioj, kai nebuvo
visi kedziai atsibode iki negalejimo) kilo prieshingas ispudis. Kad
vaikui vos ne zodziai i burna dedami, ir jis skatinamas sneket tai,
ko nori kalbintojas :) Kiek ziurinciu tiek ir nuomoniu. O ir prasmes
tai daryti pagal kitu veikeju parodymus lyg ir yra :) Bet kadangi
nesutinku su tamstos nuomone, turbut pedofilas esu :(
Einu susitarkuosiu :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)