Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 11:29:40
Kur matai? Saltini galima? Irgi paziureciau.
Skusta galva automatiskai daug pasako apie zmogu? :)
As irgi skutu galva nes esu nuplikes, o kai sviecia plike vidury plauku
man nepatinka. Ir tautininku kryziai tai cia jau blogiu blogis :) Gerai,
kad bent sustauska minia isprase lauk :) O tai butu dar ir jo nuopelnai
ir morale pripliusuojama prie susirinkusiuju.

Butent kad tai ir yra Kedys pries teisesauga. Jei tik is pat pradziu
butu jo pareiskimus isnagrineje, nebutu metus vilkine, siuntineje rastu
pirmyn atgal. gal siandien viso to ir nebutu.