Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 19:34:43
On 2010-05-17 17:08, Zveris wrote:
> 1. Tai jei atliekami tarnybiniai, ir jei prasizenge asmenys (pareigunai)
> nubaudziami ar nemanai, kad TVARKA yra?

Tos tvarkos kaina tau primint? Ar ja reikejo butinai sumoket, kad
teisetvarka pradetu tvarkymasi?

> 2. Jeigu teisesauga palaiko TVARKA, neslepia nusizengimu, gerbia
> istatymus (vidines instrukcijas ir t.t.) ar nemanai, kad pilieciai
> lygiai taip pat turetu gerbti istatymus? (TEISMO SPRENDIMUS)?

Va butent, kad "Jeigu". Pabaigtu pedofilijos byla ( nuo to gi prasidejo
viskas), o tada sprestu su kuom gyvent mergaitei.
P.S. Ne i tema, bet... Okonstitucinio teismo sprendimu privaloma
laikytis? Kazi, o Kubilius apie tai zino? :) Geras pvz. tautai.

> [...]
> pedofilai, pedofilu klano ir pan. Gal siek tiek pagarbos reiketu zmonems
> kovojusiems su "brigadomis", "tulpiniais", "gaidjurgiais", "daktarais"
> ir kitomis atmatomis? tuo metu dauguma Jusu bailiai sedejot po shluota
> ir kai prokurorams/policijai buvo reikalingi Jusu parodymai (ypac
> kaunieciui), tuo metu drasuoliu (besimeldzianciu) kazkaip nesimate ir
> teisybes Jums nereikejo, nors zmogeliuku su nupjautom galvam rasdavo po
> kelis i menesi. Kai "daktariniai" moksleives/studentes, ypac Kaune,
> prievartavo tai kaltinot ne juos, o merginas, nes jos NETINKAMOSE

Dauguma Uso gerbeju mini, kad Kedzio salininkai yra runkeliai, bobos,
psichai, davatkos, klounai, nieksai bedarbiai ir t.t.
Toliau issakytos tavo mintys .... ne mano adresu, na nebent pats lakstei
po lietuva ir "daktarus gaudei".