Tema: Re: Kedas
Autorius: Silvano
Data: 2010-05-17 10:48:22
teisetvarka mano, kad usas nieko netvirkino, tik teisetvarka taip prispaude
politika, kad nebeliko nieko kita, kaip surasyti belenkoki kaltinamaji akta
ir nusiplauti rankas. Todel ir gavosi nonsesnas. O kad tau kyla itarimu, tai
niekam neidomu.
Bet kokiu atveju, motinai itarimai nepareiskti, motinyste nera apribota,
negali buti net jokiu svarstymu kad jai neatiduoti vaiko.