Tema: Re: Kedas
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-17 00:02:55
kad uzdaryti neuztenka tavo nuomones "man nepatinka". O ir siaip, suprantu
tavo atkakluma fotigrafuojant, bet ne visi ji turi, kad skusti visus kas
mano kitaip ar blogai apie tave galvoja. O jei jau uzdarineti si puslapi,
tai tada reiktu uzdaryti delfi, lryta, alfa ir kitus naujienu portalus. Taip
pat omnitel newsgrupus, komentarus. Ir jei jau visai saves nevarzyti, tai
visas "tyriamasias" laidas per visas televizijas.
Blemba, palaikyciau netgi. Galeciau paaukoti kokius 5 litus i koki
labdaringa fonda, kad nustotu skalambinti ir kelti bangas apie tuos gejus ir
pedofilus. Nx, uzkniso negyvai. Gal marskinelius pasidaryti kokius alia
"popsas uzkniso juodai" :) Idomu ka po savaites dvieju sugalvos, su vaiku
zudike jau bande rysiu rasti, dabar belieka koki rysi tarp pedofilu ir
suniuko pipiro rasti :))) Gaila vaiko ir tiek.

T:)