Tema: Re: Kedas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-14 17:55:58
kur ta teisybe ir kokia bebutu, l. prokuroro duodami interviu-mazu maziausiai juokingi. Reik arba isties durnam but arba but tampomam uz virvuciu, kad taip nusisneket radus Kedzio lavona. Protu tai nesuvokiama, ypac zinant , kad byla rezonansine ir, kad smalsaujanciu kaip , kas , kodel bus apsciai. Ir kokios jegos turi priversti eksperta (tegu ir ne pirmo ryskumo) det savo parasa po tokiomis  mirties isvadomis?