Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 19:27:17
Kodel vis bandot prie mano zodziu dar kazka nuo saves pridet? Kur as
sakiau, kad prokurorai meluoja? O , kad blogai dirbo parode tarnybinis
patikrinimas. O tai tik patvirtina mano nuomone, kad ne visi prokurorai
dirba blogai. Tai vienu zodziu gaunas, kad tikiu as oficialios komisijos
oficialiom isvadom, o ne tuom kuom noriu. Netgi tikiu tuom, kad teismas
nusprende vaika grazint motinai, bet tam nepritariu ir laikau teismo
sprendima skubotu. Tokia mano nuomone.