Tema: Re: Kedas
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-14 19:47:32
Graziai kalbi :) Kaip nuo lentynos. O jei daryt prielaida, kad vaikas
nemelavo ir visa tai tiesa? O jei jau vaikas atiduodamas motinai, tai
reiskia tyrimas baigtas? Kodel visa teisesauga sioje situacijoje elgiasi
lyg penktokai? Niekas nieko nenustate, nieko neirode, nieko nerado.
Zodziu gal isvis nieko ir nebuvo. As tai savo akimis nei teisejo nei
tevo lavono nemaciau. Nu rase delfis... :) Sutik, reikalas nera
paprastas, paprastas reikalas tiek triuksmo nesukelia. Prokurorai
keicias, ai nu for fun. Nes taip delfio komentatoriai norejo. Be
pagrindo. Tik neaisku, kodel taip muilinamas tas tyrimas, kodel
atmetinejami Kedzio seimos pareiskimai ir t.t. Kaip teisejas sugeba
greit susipazint su byla kuria sudaro 12 tomu? Ai nu cia ne ta byla :)
Cia tevas mire, vaika atiduodam motinai. O visa kita tyrimas parodys.
Gal. Kolkas joks tyrimas nieko neparode ir neisaiskino. As neteisus? Tu
gi nezinai :)