Tema: Re: Kedas
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-15 17:58:06
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:hslj45$94r$1@trimpas.omnitel.net...

> O vat is kur tu zinai, kad jis butent taip ir napadare - nes per televizoriu neparode?
Koks skirtumas, padare ar ne, pilnos lukishkes tokiu nieko nepadariusiu. Prokuratura jam pateike kaltinimus del tvirkinimo. Reikshtu, kad vis del to kazhkas yra toj Kedzhio versijoj. Ar tie kaltinimai irgi zhiniasklaidos ishmone...?

> Vat cia ir yra visa esme - is viso tavo rasinejimo taip ir matosi kritinio mastymo trukumas ir ziniasklaidos brukamos nuomones aklas priemimas.
Butent tai, apie ka cia kalbi, matosi ne mano, o tavo teiginiuose. Speju nepastebejai, bet ash nufiltruoju visus tuos tukstancius brukamu "itartinu" detaliu, pasilikau keleta tik, kuriu nieks nepaaishkina ir nepaneigia ir nebando net paneigt.

> Vat ir visos sitos tavo versijos - grynos prielaidos ir isvedziojimai ir jokiu faktu.
Cia ne versijos mano, o detales, kurios man kliuna. Daugiau sakancios detales, nei Kedzhio pasakymas "jis pedofilas", Uso "ash nekaltas" ar kokio krivicko ar dar kokio ishvedzhiojimai.

> pats yra nusikaltelis, nusoves du zmones.
Yra irodymu...?

> Bet ne, sukure ziniasklaida didvyrio Kedzio paveiksla ir faktai neidomu, vistiek tu jo versija tiki.
Ash jo versija ne visai tikiu, tikiu ir ta versija, kad Kedys visishkai nei prie ko, juo buvo tik pasinaudota, kad uzhvertus Furmanaviciu nukreipt demesi nuo tikruju zhudiku. O vat uso ir stankunaites versija tiket nematau nei menkiausio pagrindo, nebent pasitvirtintu ta antroji mano pamineta versija. O jei padet ja prieshais Kedzhio, tai ash ne vakar gimes, padejo usas besisiulanciai per skelbimus kekshei matote mersa ir buta nusipirkt, koks altruistas. Stankunaite pati patvirtino, kad skelbesi "kad susipazhins su pasiturinciais ponais".