Tema: Re: Kedas
Autorius: Dzonis Smitas
Data: 2010-05-14 16:44:45
jei tiketi vaiko parodymais filmuke (kuri surezisuoti mano manymu visiskai
neimanoma, o ir prasmes nebuvo taip daryt), tai vienas tevas (motina),
ziurejo kaip tvatija jos vaika. ir uz tai nemenkai pinigeliu dar gavo. kol
kas tai gyvi irodymai, gyvesni nei uso krokodilo asaros gaidenio laidoje.
kas auginat 3 m vaika, manau supras kad taip ismokyti kalbet prieds kamera
prakstiskai be sansu, o ir tolesni ivykiai bei teisesaugos elgesys (kuri
labiau ieskojo kalte paneigianciu irodymu, nei juos patvirtinanciu - nuo
kada prokuroras dirba advokatu kaltinamajam?) daug maz graziai viska atveria
ta "negera vaizdeli".....