Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 22:52:22
"> Girdžiu tipinį biurokratą. Prisimink, kad teisė nėra savitikslis
> dalykas, ji turi tarnauti visuomenei.

Biurokratas šiaip yra žodis su teigiama reikšme.
Biurokratai ir tarnauja visuomenei.

> Sugriovė tai, ko niekas net nebūtų pradėjęs tirti? 7 kvaili tyrėjai,
> vienas jų komisariato viršininko pavaduotojas. Tai ką tada kalbėti apie
> eilinius tyrėjus – visi jie debilai?

Jūs nežinote to tyrimo detalių, todėl Jūs vien tik spėliojate. Aš Jums
pasiūliau atsiribojus nuo žurnalistų blevyzgų paanalizuoti visą viešą info.
Gaila, kad tai Jums neįdomu.

> Žmogau, prokuratūra tėra kaltintojas, o advokatavimu užsiima kiti asmenys.
> Patį teisingumą irgi vykdo ne prokurorai, o teismai. Prokurorai turi tik
> rinkti įkalčius.

Apie advokatavima niekas ir nešnekėjo. Kad prokuroras galėtų pateikti
kaltinimus jis turi turėti pakankamai įkalčių. Kaip minėjau "tadai blingos"
dažniausiai per durnumą sunaikina visus įkalčius. Todėl prokurorai nieko ir
negalėjo padaryti "Marijampolės" atveju.

> Nori pasakyti, kad iki teismo nukeliauja tik 5 procentai bylų? Kas gi
> atsitinka su kitomis?

Ne apie bylas šneka buvo. Šneka buvo apie PAREIŠKĖJUS. Tokius kaip Jūs.
Pilietinės visuomenės atstovus, kurie savo iniciatyva teisėsaugai pateikia
faktus ar prielaidas dėl galimų nusikalstamų veikų. Žmonės su sovietiniu
mentalitetu juos vadina "stukačiais", bet normaliose valstybėse jie yra
PAREIŠKĖJAI. Dėja praktika tokia, kad tik apie 5 proc. PAREIŠKĖJŲ pranešimų
būna tyriami.

> Turbūt juokauji. :)

Galvokit kaip norit. Pateikiau vieną pavyzdį - jei jis Jums juokingas, tai
nekreipkit dėmesio į jį. Tik laisvalaikiu pagalvokit apie tai. Dar subresite
ir su laiku suprasite :)

> Tu irgi visada apsidžiaugi, kai į tave nekreipia dėmesio? Kodėl gi
> atsakymas tada yra „nematome nusikalstamos veikos, įrodymai neįtikinantys“,
> negi dėl to, kad intensyviai tiria?

Pasikartosiu - teisėsauga ne Jūsų užgaidų, įsiprasminimų vieta. Jūs atlikot
savo pilietinę pareigą, padavėt pareiškimą ir viskas. Po to Jus niekam
neįdomus. Jei būsite reikalingas tyrimui - paprašys Jūsų pagalbos. Jei bus
poreikis - Jus apsaugos. Bet ESMĖ YRA, tai, kad JŪS ATLIKOTE PILIETINĘ
PAREIGĄ, o ne Jūsų pasitenkinimas.

> Jo, ten tikrai visi labai rimti. Tai visai kitos visuomenės žmonės, gal
> net iš Marso.

Jūs klystat - jie yra mūsų visuomenės dalis, mūsų tėvai, vaikai. Todėl jie
ir klysta lygiai tiek pat kiek visa visuomenė klysta.

> Kkaip supratau tu esi prie normalios išsilavinusios šviesuomenės. Tuo
> diskusiją su šviesuomenės atstovu ir baigsiu, kad nepaimti viršaus :)

Nėra šviesuomenės. Bet tamsių, neišsilavinusių žmonių yra nemažai. Visdėlto
pokario Lietuvoje pagrinde išsilavinusių žmonių (mokytojai, gydytojai,
inžinieriai, karininkai ir pan.) trėmimas/žudymas turėjo negrįžtamų
rezultatų.