Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 18:33:45
Tarnybiniai atlikti, 7 prokurorai nubausti, policijoje tarnybiniai atlykti -
n policininku nubausta.
Ko dar reikia?

Ar Lietuvoje del to, kad 7 prokurorai gavo tarnybines nuobaudas, tai visi
1000 prokuroru blogai dirba ir visi jie yra pedofilai?

Ar Lietuvoje del to, kad n (gal 3-5) policininkai, kurie gavo nuobaudas uz
pedofilijos tyrima, tai visi 12 000 (dvylika tukstanciu) policininku yra
pedofilai ir blogai dirba?

Atsipeikekit radikalai. Kol dar ne velu.