Tema: Re: farsas tesias
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-17 20:41:51
Zveris rašė:
> Pastebėsit, kad įstatymu nustatyta tvarka prokurorai NEGALĖJO kitaip
> elgtis. PABRĖŽIU ĮSTATYMU NUSTATYTA TVARKA. (nebent jie būtų Kedžio
> draugai ir paimtu iš savo tarnybinių ginklų nušautu iš principo
> Marijampolės PK vadus - padarytu linčo teismą) :P

O kaip su tarnybiniais žiūronais? Menkniekis?
Taip formalizuojant galima bet ką pateisinti, kai tuo tarpu ir aklam
aišku, kad ten kažkas ne taip.

> Aš ne tą norėjau pasakyt - aš norėjau pasakyt, kad Lietuvoje
> policijai/prokuratūrai gyventojai visai nepadeda. (panemunės
> kontrabandininkai yra didvyriai musu visuomeneje, kedziai didvyriai ir
> t.t.).

Kur jau nepadeda! Aš asmeniškai prokuratūrai kelis kartus aiškinau kur
ir kodėl jų pašto sistemos neveikia, teisingumo ministerijai – irgi.
Medžiagą apie akivaizdžiai nusikalstamą bankrotą su pokalbių įrašais ir
nuotraukomis siunčiau – visur atsakymas tas pats – čia jokių pažeidimų
nesimato. Kai stengiesi nematyti, tai ir nesimato.

> Šiaip mano pastebėjimu LasaZ, pjezo, amenox yra labiausiai išsilavinę
> asmenys šiuose forumuose. Todėl jiems nepriimtini būdai kaip tamsioji
> visuomenės dalis "sprendžia" savo problemas.

Amenox nepastebėjau, dėl LasaZ išsilavinimo nieko nepasakysiu, bet kad į
pastabas nereaguoja, tai šį tą sako. Apie pjezo galiu tik blogai
atsiliepti – koks išsilavinęs žmogus ką nors be pagrindo debilais vadina.
O kokiu gi būdu jie sprendžia problemas? Ar bent pirštą visuomenės labui
pajudino apart rašinėjimo forumjūke? Jiems juk visi tik kvailiai,
runkeliai, minia, etc.

> O Jūsų pastebėjimas dėl "DABARTINĖS VALDŽIOS" pozicijų, tai labai gerai
> iliustuoja kas už viso šito šaršalyno slypi :P
> Atkreipčiau Jūsų dėmesį, kad praktiškai visi teisėjai,
> prokurorai-viršininkai, policijos vadai buvo pastatyti prie "anos"
> valdžios. Taip, kad NEPATAIKĖT.

Labai siaurai supranti dabartinę valdžią. „Dabartinė“ ji yra jau nuo
1992-ų metų. Keičiasi tik partijų pavadinimai.