Tema: Re: Kedas
Autorius: Laimis
Data: 2010-05-17 13:34:06
Silvano rašė:
> tenka pabendrauti su auksciausiais vilniaus prokurorais. tai mano
> kristolinis rutulys zino truputi daugiau, negu krivicko :)))

Neviauksėk taip garsiai, nes žiū greitai tie tavo aukščiausi Vilniaus
prokurorai prilups tave pirtelėje arba bus „kad nepažįstu aš tų draugų“
variantas...
Kiek ten tų aukščiausių Vilniaus prokurorų? Jie kartais ne iš trečiojo
policijos komisariato, aplinkosaugos skyriaus...?
Joks pareigūnas neturėtų tekinti bylos/tyrimo/operatyvinės informacijos,
ypač po darbo.
Jei tekina ir tu tuo viešai giriesi, tai pajudink savo momenėlį kokią
duobę jiems (tiems savo draugeliams) kasi.
A, tiesa, dar gali būti trečias trečio brolio variantas -- labai
pasigirti norėjau...