Tema: Re: farsas tesias
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-17 20:50:49
Zveris rašė:
> Sita pavyzdi pateikiau, kad suprastumet TEISMO SPRENDIMAS DĖL VAIKO yra
> visiškai nesusijęs su JŪSŲ BYLA DĖL NARKOTIKŲ, nors ir "negeri"
> giminaičiai bando pripaišyti Jums vaiko "mušimą" ir t.t. Nuoširdžiai
> pasakykit ar sutiktumėt laukti "tyrimo" pabaigos, kuris gal būtu už 1,5
> metų, o gal su visokiais apskundimais po 3 metu.
> Nemeluokit nei sau nei mums.

Tai kas, sakei, čia yra susimokęs ir turi pinigų bei didelę įtaką mažame
mieste? Ir kodėl gi vaiko mušimas yra visai nesvarbus bei nesusijęs su
narkotikų byla, nors liudininkai teigia priešingai? Kokiu pagrindu
teisėjas tam nelaimėliui grąžins vaiką? :)

> Dėl Kedžio gerbėjų - žmonės einantys prieš įstatumus, ignoruojantys
> juos, nevykdantys teisėtų valstybės valdymo organų reikalavimu yra
> blogiau už runkelius, psichus, klounus.

Klausiu dar kartą: kur tu šiame forume matei Kedžio gerbėjus ar
skatinančius nesilaikyti įstatymų?
Aš matau tik abejojančius teisėjo sprendimu ir kitus, kurie tuos
abejojančius vadina Kedžio gerbėjais, runkeliais, bobomis, psichais,
davatkomis, klounais, nieksais bedarbiais ir t.t.  Tu esi prie tų „kitų“.