Tema: Re: Kedas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-14 19:36:21

"Vinetu" <nekenciu@spamo.nax> wrote in message
news:hsjto7$2b8$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai yra vaikas o ne papke su popieriais kad ja butu galima permetinet
> kazkokiuose remuose ar teismu ir prokuraturu koridoriuose.

O kas permetinejo? Gyveno vaikas pas teva, mire, dabar turi gyvent pas
motina. Ar cia tipo grazinimas motinai tai metymas ir tai kenkia vaiko
interesams?

> Anot taves, pedofilija kaip reiskinys isvis neegzistuoja. Liudininkai
> mazameciai, maza ka jie gali issigalvot.

Anot manes tai turi sprest ne gauja liumpenu ish Garliavos. Ar egzituoja
pedofilija shio cirko kontekste - nezimau. Bent jau man filmukai ir Kedzio
webpeidzas - ne rodiklis.