Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 20:04:39
> Jei randami pažeidimai – tvarkos nėra. Jei jie taisomi atsiranda viltis,
> kad bent siekiama ją įvesti

Pažeidimai, klaidos yra viso pasaulio teisėsaugos (ir bet kokiose kitose)
institucijoje. Pažeidimai buvo, yra ir bus. Klysti yra žmogiška. Idealių
žmonių nėra. Nebūkit tokie naivus.
Todėl labai natūralus veiksmas yra tarnybiniai patikrinimai. Pvz policijoje
jų būna labai didelis kiekis. Ir tie tarnybiniai atliekami buvo tiek
sovietiniais laikais, tiek šiais laikais. Tai yra normali praktika.

> Ar pastebėjai ką nustatė prokuratūros „tyrimas“ Marijampolės policininkų
> byloje ir kiek tai prieštarauja jau priimtam teismo sprendimui dėl miško
> vagystės?

Pastebiu Jūsų norą vėl "gaudyti" detales iš kitų tyrimu. Galiu tik atkreipti
dėmesį, kad jeigų Jūs iš viso prokurorų darbo parodyti tik "pedofilijos"
byla ar "marijampolės" byla, tai prokuratūros darbas turėtų būti vertinamas
9+, nes jei per metus tik keleta klaidų padarė, tai yra tiesiog smulkmena. O
jei rimčiau, tai Jūs nežinote Marijampolės tyrimo detalių, todėl siūlyčiau
nekomentuoti žurnalistės Janutienės (Grinevičiūtės) išvedžiojimų. Tik
pamastymui siūlyčiau atkreipt dėmesį į žurnalistės nuslėptas detales: pvz.
miško iškirtimui (nedideliam kiekiui konkrečiu atveju) nėra taikomas BK, o
taikomas ATPK. Čia aš paminėjau tik vieną detalę - jei tikrai Jums rūpi
tiesa, o neturit išankstinio nusiteikimo pasidomėkit labiau tuo turimu.
Paanalizuokit su draugais. Pastebėsit, kad įstatymu nustatyta tvarka
prokurorai NEGALĖJO kitaip elgtis. PABRĖŽIU ĮSTATYMU NUSTATYTA TVARKA.
(nebent jie būtų Kedžio draugai ir paimtu iš savo tarnybinių ginklų nušautu
iš principo Marijampolės PK vadus - padarytu linčo teismą) :P

> Juos kas nors įžeidinėja už tų bylų ištyrimą? Bet anksčiau ištirtos bylos
> juk neturėtų suteikti indulgencijos visam likusiam gyvenimui. Prisimink
> tvorinį Paulauską.

Aš ne tą norėjau pasakyt - aš norėjau pasakyt, kad Lietuvoje
policijai/prokuratūrai gyventojai visai nepadeda. (panemunės
kontrabandininkai yra didvyriai musu visuomeneje, kedziai didvyriai ir
t.t.).

> Labai jau apibendrini. Čia rašantys LP, LasaZ, pjezo gal ir tiktų tavo
> paminėtiems atvejams, nes jie tėra forumjūkų liūtai ir aklai palaiko
> dabartinės valdžios poziciją. Kai kurie iš jų net balsuoti nesugeba nueiti
> ir tuo didžiuojasi.
> Tuo tarpu apie Vinetu, Laimį, Tomą negalėčiau pasakyti, kad jie visus
> reikalus sprendžia tik neatsitraukdami nuo kompo ir liedami
> nesibaigiančius komentarus be jokių faktų.

Šiaip mano pastebėjimu LasaZ, pjezo, amenox yra labiausiai išsilavinę
asmenys šiuose forumuose. Todėl jiems nepriimtini būdai kaip tamsioji
visuomenės dalis "sprendžia" savo problemas.

O Jūsų pastebėjimas dėl "DABARTINĖS VALDŽIOS" pozicijų, tai labai gerai
iliustuoja kas už viso šito šaršalyno slypi :P
Atkreipčiau Jūsų dėmesį, kad praktiškai visi teisėjai,
prokurorai-viršininkai, policijos vadai buvo pastatyti prie "anos" valdžios.
Taip, kad NEPATAIKĖT.