Tema: Re: farsas tesias
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-17 18:14:55
neesu mates skundu ir dokumentu, bet pamenu kaip pazistamas kuris turejo
nelaimes dirbti policijoje pasakojo, kaip vienas senukas juos terorizavo.
Per kiekviena pilnati nesdavo pareiskima, kad liandzbergiz kolukius sugriove
ir taip jam padare didele materialine zala, ir kiekviena karta jie
nepriimdavo pareiskimo ir jis visiems puldavo skalambyt kaip policija blogai
dirbo. Ir cia ne bajeris, net kazkur turiu nuskanuota mailu atsiusta :)

Kiekvienas turi savo poziuri kaip "tinkamai" turi dirbti policija,
prokuratura ar teismai. As pats maciau kaip dirba musu tyrejai, kai vienas
giminaitis nusizude, tai patikek, buvo galima ispusti tokia "neistirto
mislingo mistinio nuzudymo" byla ir "visisko policijos ir prokuroru
neveiksnumo" pavyzdi. Tiek kad jie vargsai uz..sti darbo kruvio ir bylu
srauto, algos mazos, salygos klaikios (konkreciai tyrejos kabinetas atrodo
neremontuotas nuo kokiu 1965 metu, baldai pamasu to pacio laikmecio, kompas
panasu kad taip pat).

Ir siaip, jei kuri nors puse noretu teisybes, tai po hipnoze viska galima
suzinot ir tas metodas yra oficialus.

Ir siaip, nei man Usas kelia pasitikejima, nei Kedzio tetuliu baltais
kalioshais gvardija. Visi toje istorijoje kazkaip nekazkaip atrodo.

lasaZ