Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 20:21:58
> Tos tvarkos kaina tau primint? Ar ja reikejo butinai sumoket, kad
> teisetvarka pradetu tvarkymasi?

Ta TVARKA buvo yra ir bus nepriklausomai nuo to kas ka ir kada nushove.
Permainos, reorganizacijos vyks visada. Pvz Londono Metropolitan police
reorganizacija vyksta kas penkis metus. Tai normali praktika. Pas mus
Lietuvoje viskas labai panasiai (daugumoje teisėsaugos instituciju).

> Va butent, kad "Jeigu". Pabaigtu pedofilijos byla ( nuo to gi prasidejo
> viskas), o tada sprestu su kuom gyvent mergaitei.
> P.S. Ne i tema, bet... Okonstitucinio teismo sprendimu privaloma laikytis?
> Kazi, o Kubilius apie tai zino? :) Geras pvz. tautai.

Pabandykit be emocijų šiek tiek pagalvoti (duodu pavyzdį).
"Turiu pinigų ir įtaka mažame mieste. Apkaltinu Jus pvz. narkotiku
pardavimu. Prasideda tyrimas pvz policijoje. Aš suorganizuoju, kad Jums butu
apribotos pvz tevystes teises (na Jus tipo pardavinejat/vartojat narkotikus,
esat pavojingas savo vaikui, "liudininkai" informuoja teisėsauga, kad matė
kaip Jūs "mušėt" vaika ir t.t.) Toks tyrimas gali vykti 6 menesius, gali 1,5
metų. Jūsų vaikas kazkur pas nedraugiškus giminaičius. Jūs žinote, kad
viskas yra surežisuota. Vienintelis kelias atgauti vaiką IŠ KARTO yra TEISMO
SPRENDIMAS. TEISMAS PRIIMA Jums palankų sprendimą. O giminaičiai Jums
pareiškia, kad NE - NEATIDUOSIM, kol nesibaigs tyrimas.
Sita pavyzdi pateikiau, kad suprastumet TEISMO SPRENDIMAS DĖL VAIKO yra
visiškai nesusijęs su JŪSŲ BYLA DĖL NARKOTIKŲ, nors ir "negeri" giminaičiai
bando pripaišyti Jums vaiko "mušimą" ir t.t. Nuoširdžiai pasakykit ar
sutiktumėt laukti "tyrimo" pabaigos, kuris gal būtu už 1,5 metų, o gal su
visokiais apskundimais po 3 metu.
Nemeluokit nei sau nei mums.

> Dauguma Uso gerbeju mini, kad Kedzio salininkai yra runkeliai, bobos,
> psichai, davatkos, klounai, nieksai bedarbiai ir t.t.
> Toliau issakytos tavo mintys .... ne mano adresu, na nebent pats lakstei
> po lietuva ir "daktarus gaudei".

Dėl Kedžio gerbėjų - žmonės einantys prieš įstatumus, ignoruojantys juos,
nevykdantys teisėtų valstybės valdymo organų reikalavimu yra blogiau už
runkelius, psichus, klounus. Tai tiesiog tamsūs žmonės, kurie buvo
nuskriausti likimo. Gaila, kad Lietuvoje tokių žmonių procentas yra nemažas.
Kartais būna baisu dėl šalies ateities.