Tema: Re: Kedas
Autorius: netas
Data: 2010-05-17 01:29:11
neužsimirškit, o.law yra ne prokuratūra, o mėgėjų forumas. Jei pastebėjote,
ekspertizių ir kitų originalų žmonės praktiškai neskelbia, bet tai netrukdo
padiskutuoti, ar kokia nors situacija yra teisėta ir ką apie ją sako
įstatymai. Ir žinot, man tai neatrodo vaikiška, dažnai randu labai įdomių
nuomonių.

Štai ir Varsackio sprendimas dabar domina nors tu ką, norėčiau aptarti pagal
tą viešą  info, kurią mes visi teturim. Jei į eterį išmes naujos info -
galima bus pasikoreguot nuomonę, tai normalu.

O dar keista... kodėl tikit kad toks Kedys aplamai egzistavo? Juk matėt tik
paveiksliuką.