Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Zveris
Data: 2010-05-17 21:32:25
> Vilkino pedofilijos byla, o ne vistu vogimo. Normali praktika?

Neatidžiai skaitote oponentų parašytus žodžius. LasaZ minėjo viena pavyzdį,
kaip vienas senukas užvertė teisėsauga prašymais ištirti Landsbergio
veiksmus dėl kolūkių sugriovimų.
Praktikoje tokių "senuku" per dieną buna 10-20. Jie adresuoja savo laiškus
Prezidentei, Seimo pirmininkei, Ministrui pirmininkui, tada į dauguma
ministerijų ir teisėsaugos institucijas (VISAS). Pagal LR Viešojo
administravimo įstatymą visos institucijos gavusios tokius "faktus" dėl pvz
kolūkių sugriovimo turi atsakyti pareiškėjui arba persiųsti pagal
kompetenciją tirti toliau. Finale pvz policija pati gauna tokį laišką, tada
gauna persiųstus laiškus iš kitų institucijų ir "atlieka tyrima".
Apsisaugoti nuo tokių briedų praktiškai neįmanoma.
Kedžio "tyrimas" buvo vienas iš daugelio panašaus pobūdžio "faktų" apie
vaiko tvirkinima. Keisčiausia šitoje istorijoje tai, kad jo sesuo teisėja ir
jos vyras advokatas (buves vieno iš Kauno PK darbuotojų) rašė raštus į
įvairias institucijas kai turėdami ryšius ir galias galėjo visai kitaip šį
klausimą spręsti. Man asmeniškai atrodo, kad buvo siekiama kompromituoti
teisėją Furmanavičių. Juk teisėja ir buvęs policininkas (advokatas Venckus)
patyrę teisininkai turėjo suprasti, kad viešai minėdami teisėjo pavardę,
tokiu būdu apribojo tyrėjų/prokurorų galimybes
atlikti galbut sekminga tyrima.

> O jeigu as visgi pardavinejau tuos narkotikus tame mieste? Dar gi turiu ne
> ka maziau turtinga ir itakinga uztareja Barzdoni. Manau reiktu sita pirma
> issiaiskint. Gal atsiemes vaika as dingsiu. Bet matai, kad sukelt toki
> aziotaza visuomeneje pagrindinis mano kaltinimas turetu but, kad as vaikui
> leidziu tuos narkotikus, o ne pardavineju kvaisalus.

Yra toks dalykas kaip nekaltumo prezumpcija. Zmogus yra nekaltas, kol TEISME
neįrodoma kitaip. Todėl vaikas atiduodamas mamai/tevui. Tai naturalu.
Stankūnaitei net nėra įtarimų pareikšta. Priminsiu, kad gyvename teisinėje
valstybėje.

> Nu va, pats irgi vadini visaip :) Man irgi baisu del Lietuvos ateities,
> bet mes skirtingose nuomoniu stovyklose. Teisetvarka nera sventa karve.
> Kiek zmoniu supuvo lageriuose visiskai teisetai?

man labai gaila, kad Jūs esate toje pusėje, kur piliečiai nesilaiko LR
įstatymu.
Jūs klystate - šalis buvo okupuota, todėl lageriuose jie supuvo neteisėtai,
bet tai jau kita tema.