Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-04-18 15:14:35
kiekvienai užduočiai atitinkama įranga
aš tikiu, kad per krikštynas/vestuves visai pusėtinai galima prasisukti su pora objektyvų (beje, aš pats paprastai irgi tamstos paminėtą komplektą 5d+24-105 retai kada perrinkinėju)
bet architektūrai ar interjerams mano zoomai lieka namie – į trasą eina TSE objektyvai
makro fotografavimui yra makro objektyvas, žiedai, šviesdėžė, žiedinė blykstė, specialūs tvirtinimai, šarnyrai ir pan. – tų dalykų beveik niekur daugiau nepanaudosi