Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: MumZer
Data: 2011-04-18 01:53:00
taip moteru mylimas "fono isplaukimas" ant mazo kadro ir pilno kadro
visai kitaip atrodys..

apie apdorojima nuotrauku.. dalis fotografu (i galva pirmiausia ateina
fotopastele.lt) turi savo "spalvini" parasa ir jo jau gali megti arba
nemegti, bet sioj vietoj apdorojimas nuotraukas padaro kitokias, o ne
technika..

del 7D vs 5D fokusavimo - manau is dalies turi itakos ir tai, kad kadras
pilnas vs nepilnas. muilines su maza matrica kiek zinau isvis problemu
su fokusu neturi :)

del "kaitaliojimo".. vestuvese neretas turi (ir naudoja) du fotikus. ant
kiekvieno - skirtingo 'kalibro' objektyvai. kai 'time critical' (zieda
mauna, pro duris eina) tia jau is anksto turi zinoti ka naudosi.
o kai taso po pie vas jaunuosius - tai galima ten ir palaukt kol
pasikeicia.. tuo labiau, jei patogiai viskas sudeta - nuo minties
'reikia pakeisti' iki pirmo kadro su kitu objektyvu nesunkiai i 15sek
galima tilpti...