Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: pranZo
Data: 2011-04-08 17:24:57
as jau seniai domiuosi fotografija, ir mane daug labiau dziugina grazi
nuotrauka, nei kad kazkokie skaiciukai fotiko ekrane.
ir tikrai zinau, kad man iki gero profesionalaus fotografo "kak rakom do
luny" :)))
ir daug esu pastebejes, kad jei zmones turi pinigu ir gali isigyti gera
aparatura, jau galvoja, kad gali "buti" super fotografu.
madinga "odnako", kaip ir "olialia", jorksyrai ir pan. :)