Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: pranZo
Data: 2011-04-08 11:05:44
pasijutau, lyg postas apie mane :)
esu labai didelis megejas, technika verta iki paskutinio "pribambaso" duok
dieve 5000 lietuvisku.
ir is tikruju, jei gaunu kazkoki malonuma, uz kuri dar ir sumoka, tai kodel
gi ne.
esu turejes ir krikstynu ir vestuviu, gal jei pasiseks, valgysiu duona kada
nors vien is foto (nebutinai tik krikstynos ar vestuves).
beje, pasinaudosiu eterio proga ir pasisiulysiu - jei kam reik pigiai
nebrangiai, be dideliu imantrybiu bet kokybiskai,
kreipkites, muilas tikras :) tiktu ir kaip pagalbiniu.