Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: pranZo
Data: 2011-04-08 17:13:25
kainuoja ir ne 1k ir ne 2 :)
teko but vienoje stiklo gamykloj, tai vienas aparatas kainuoja po 1 ar 7 mln
:)
tai ir fotografijos srity - visur atitinkama kaina.
esme tame, kad jei iranga brangi, geriau paslaugos ar produktai urmu...
o del padangu - turiu viena garaziuka, kur iki 50 lietuvisku man smulkius
dalkus kaip skyle ar permontavimas iki 50lt kainuoja.
vel gi cia nuo zmogaus priklauso. ir su pigia technika galima gerai
padaryti.
turiu draugu, kurie turi fotika uz berods 5k lt, ir stebisi, kodel neiseina,
cituoju " isplaukusio fono padaryti. fotikas gi brangus" :)))