Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: MAXX
Data: 2011-04-08 08:49:04
tu geriau rishkis prie dolerio ar naftos kainos :)
200lt yra +-3 bonkes brendzio. Kaip fotografui, kuris pisis 2h o po to 4
prie kompo - axujienai daug :)
bet ash zhinau ish kur tie 200lt :) www.supermama.lt
Man zhmona irgi neleido moket daugiau 200 uzh krikstynas, tai fotografui
ikishau shimtine dar kai ji nemate :)
O ta velnio portala sunaikint reikia, nes pvz kroshka_18 nuomone yra n kartu
svarbense nei sheimos gydytojo.
Idejau i blocklista routeri tai vos neishsiskyrem :)

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3
 Audi A3 '00 1.8T quattro