Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: Kestas
Data: 2011-04-13 09:50:01
Taigi cia kaip ir bet kurioj gyvenimo sferoj - viskas priklauso nuo kliento
poziuro. Vienas iesko, domisi ir renkasi pagal kazkokius kriterijus, o kitam
atrodo, kad 'ner cia uz ka moket, visi jie vienodi'. Ir nesvarbu tai dantu
gydymas, automobilio taisymas ar krikstynu fotografija.

"sansas | pix.lt"  wrote in message news:io2523$4aq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.04.12 20:55, QQ wrote:

> bet pas daktarą eidamas juk neklausinėji, kokius skalpelius naudoja.. :)

Sąlyginai klausiu: domėdamasis adekvačiais atsiliepimais, ateidamas ir
matydamas įrangos naujumo lygį, net kainodarą. Ačiū Aukščiausiesiems, ne
dažnai tenka, taip kad ~:-) Svarbu yra viskas: įranga, išmanymas,
patirtis, atsakomybė ir įkainiai (be abejo).

Aišku, jei tau visiškai dzin, tai ir vos gyvas 750.000 kadrų
skaičiuojantis vienintelis Canon D30 su kitiniu f/5.6~f/6.3 objektyvu
tavo vienoje svarbiausių gyvenimo švenčių gali atrodyti puikus
pasirinkimas. Gal kažkam taip tinka. Man ne.

p.s. jau ne pirmą kartą gaunu el. p. sakyčiau visai logiškus paklausimus
su foto pvz. 'Ką galima padaryti su šiomis nuotraukomis?', o jose tokie
vėjai, kad tik belieka konstatuoti, kad kažkas neatliko savo darbo, arba
užsakovui tiesiog stipriai nepasisekė, kai jo geras draugas sakė, kad
kitas jo neblogas draugas 'turi gerą profesionalią-didelę kamerą' ir
viskas bus OuKey ~:-) Be pykčio, tik su neramumu, ką jie manė prieš taip
nuspręsdami ar pasirinkdami!?

sansas | Mindaugas
+370 699 10700
www.jusufoto.lt