Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-04-08 09:33:01
On Fri, 08 Apr 2011 00:29:15 +0300, ge2x | gembis.com wrote:

> kaina netiko – per brangu...) Įdomumo dėlei atsiverčiau fotorent.lt ir
> pasižiūrėjau, kiek kainuotų vien įrangos nuoma be mano darbo. Nugi
> niekaip į tą sumą nesutilpau. Nebent imti kokį komplektuką su vienu
> stiklu. Tada fotografo nuomai galima net kokius 10 Lt pasilikti :))))
> Taigi, nuo šiol aiškiai susidėliojau taškus – mano paslaugų kaina negali
> būti mažesnė už įrangos nuomą!!! Tai va.
> O gal visgi klįsu?.. :)

Nieko nezinau apie fotografu _darbo_ kaina, bet risti ja prie irangos
nuomos kainos yra tas pats kas bandyti tam paciam versiui 2 kartus
nudirti kaili. Norint galima prifantazuot aibe dalyku kuriuos ta proga
dar galetum issinuomot uz kosminius pinigus.

T.y. nori uzsirbt ir kaip menininkas ir kaip boutique irangos nuomotojas
extra atvejams. Tau kaip profesionaliam fotografui nuosava iranga ne is
tolo tiek nekainuoja kiek uz ja praso fotorente. Velgi, nieko nesakau
apie tavo kaip amatininko valandos kaina.

--
kthxbai.