Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: Donce
Data: 2011-04-08 09:13:06
IMHO
tikrai skaitau gera kaina pafotkijai mums krikstynas, juolab buvo fotkinama
baznycioj ir po jos
uz 200 galima fotkint tik tuo atveju kai nelabai jau turi ka valgyt, ir
draivini ne subaru o pasat 90' 1.6td :/ fotikas su stiklu atsipirkes 20
kartu ir pan.
jei pradesi fotkinti vienam uz 200 kitam uz 300 tai manau viena diena rasi
diskusijas apie save supermamoj kad jiem nufotkijai uz 200 o kitus apgavai,
nes nufotkijai uz 300.
Manau kaip Uu sake, galima dirbt uz tai tik del praktikos.
Profas turi laikyt savo kaina.
Laikykis, sekmes :)

P.S. grazu zvereli i televizija buvai atsivedes :) praktiskai ne tik jodinet
galima bet ir pluga drasiai patrauktu sode :D vaikai speju tamstos uz poni
naudoja ? :) :D

--
Donce