Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-04-08 13:09:50
aš nesisiūliau pats konkrečiam klientui – pats mane susirado
iš to darytina prielaida, kad nesu paskutinis iš fotografų jo sąraše
nesutikti fotografuoti už 200 Lt turiu ir daugiau motyvų
vienas iš esminių yra tas, kad klientas, mokantis 200 Lt iškruš smegenis ir bus nepatenkintas viskuo, kuo tik įmanoma būti nepatenkintam, 100× prikaišios, kad moka žiauriai didelius pinigus. retai kada būna išimčių...
garantijos, kad tai neatsitiks su mokančiu daugiau nėra, bet mano praktikoje tai labai retai atsitinka