Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-04-13 10:44:29
 > Smalsu buvo pamatyti ne tamstos, o kitų kūrėjų darbų, kurie laikomi
 > įspūdingais ir lygiuojasi panašioje kainodaroje. Meną noriu pamatyti, ne
 > daugiau.

> Niekaip nesuprantu kaip dera menas su kainodara ?
> Arba turi sugebejimus ir dievo dovana arba ne.

Ta temos dalis buvo tik sarkazmas, ne daugiau ~:-)
Gi norėjau tik ĮSPŪDINGŲ kadrų pamatyti tokioje pačioje nišoje...

> Tipo uz daugiau pinigu
> meniskesnes foto galima isspausti ivertinant,kad iranga pakankama
> abiejais atvejais?

Iš esmės - ne, nors iš kito kampo - dalinai taip.
Ne, nes turbūt retas kūrėjas taps meniškesnis, jei jam mintyse kirbės
tūkstantis-kitas. Galbūt yra, kam tai bus stiprus motyvas. Ir kitos
pusės, gaunamus pinigus gali investuoti į save ir taip tobulėti, kaip
kūrėjas-meninkas. Gaudamas didesnį atlygį, nebūtina turėti šimtų
užsakymų ir tik su jais darbuotis, galima skirti pakankamai laiko
savišvietai, parodoms, mokymams, nekomerciniems projektams.

Taip, nes kai kuriose fotografijos sferose laikas yra pinigai. Jei
užsakovas nenuperka pakankamai laiko, per kurį galėtum įgyvendinti savo
sumanymą, tai pinigų neturėjimas pradeda būti kliūtimi. Galima būtų
grįžti prie '200 Lt už pusdienį', kai imi, kiek duoda, bet gal tiek to.

> P.S. tamstos foto neziurejau ir asmeniskai netaikau

Tai tema gi ne apie mane, bendra. Be to, meninkai veisiasi Fotomeninkų
asociacijoje ir kitose vietinėse gildijose, ten ir reikia reikia jų
ieškoti ~;-)

sansas | Mindaugas
+370 699 10700
www.jusufoto.lt