Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-04-08 10:01:05
įrangą turiu
kaip žinia, ją visiems, dirbantiems profesionaliai, dalina nemokamai... beveik...
paimkime minimalų komplektą – nevisai entry-level dslr + koks nors pakankamai šviesus, kokybiškas ir priimtino diapazono zoomas + blykstė + likę smulkūs pribimbasai
grubiai ~12 000 Lt (realiai naudojamos įrangos komplektas nėra minimalus ir kainuoja tikrai daugiau, be to neskaičiuojam jokių kuro ir elektros sąnaudų, kompiuterinės įrangos, naudojamos nuotraukų tvarkymui, amortizacijos ir pan.)
fotkinam krikštynas po 200 Lt
išeina, kad reikia 60 krikštynų nufotografuoti vien tam, kad atsipirktų fotoįranga
jeigu nuomočiau turimą įrangą, ji atsipirktų greičiau ir be papildomų didelių laiko/darbo sąnaudų
išeina, kad fotografo darbui taikomas minusinis tarifas
šitoje vietoje leidžiu sau įžvelgti gan stiprų disonansą