Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-04-18 14:27:23
.... ir aš ;) Makro paprastai pripažįstamas kai yra 1:1 dydžių santykis tarp
objekto ir projektuojamo vaizdo... jei makro nenaudojamas kaip makro, tada
nėra prasmės jo čia minėti, kai jaunieji mauna žiedus.

Objektyvų kaitaliojimas priklauso nuo fotografo darbo stiliaus, kaip ir
kadrų skaičius. Svarbu geras rezultatas :) Man asmeniškai (ir mano
rezultatui) neužtenka turėti / fotografuoti vienu objektyvu.