Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: pranZo
Data: 2011-04-08 11:17:34
mano kuklia nuomone, kazkiek pasiskaiciuoji laika, per kuri nori, kad
atsipirktu iranga, pinigus, investuotus i iranga, ir kazkokia dali nuo gauto
atlygio tiesiog atsidedi amortizacijai. jei matai, kad per daug tenka
atsideti amortizacijai, prailgini termina. arba jau paskutiniu atveju ziuri
i rinka ir protingai didini ikainius. i vsio.
nereikia but statistiniam lietuviui, kuris nori visko, is karto, uz dyka ir
dar kad nuolaidos duotu :)))
o jei nuomojiesi iranga, tai ziuri, kaip geriau isnaudoti, kad kuo maziau
nuostoliu butu.