Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-04-09 09:55:56
susidaro įspūdis, kad aš kažką prievartauju pirkti konkrečią paslaugą už konkrečią kainą :)
jeigu neturėčiau jokių užsakymų, gal parduočiau savo įrangą, nusipirkčiau skrybėlę ir eičiau prie maksimos stovėti
klausimas buvo apie atlygio už darbą adekvatumą
dauguma nubalsavo, kad 200 Lt už krikštynas yra normalu
balsavimo rezultatus priimam
taškas