Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: Antanas
Data: 2011-04-18 14:26:12
Mano komentaras buvo labiau nukreiptas Zyzai dėl labai konkretaus
pavyzdžio: 7D+šviesus zoomas VS. 5DmkII vs. + fiksas.

Kažkurioj daly tikrai buvai pateikęs nemažą įrangos sąrašą, tad nereikia
teisintis :) Tad manau, kad ne vien šita tema buvo sureikšminta, bet kad
ir pats tamsta per daug sureikšminai mano atsakymą :) Dėl tu objektyvų
kaitaliojimų tai aš specialiai šiek tiek perspaudžiau. Man šiaip įdomu,
ką fotografai veikia su TIEK daug objektyvų. Ant vieno peties
fotoaparatas su vienu objektyvu, ant kito – kitas fotoaparatas su kitu.
Ir dar 15 objektyvų kuprinėj ir 6 liemenėj. Tai man įdomu, kaip
konkrečiau ta „karuselė“ veikia. Kiek paprastai objektyvų užtenka. Kiek
kartų tenka pakeisti. Ir kokie yra dažniausiai naudojami. Gal tai
komercinės paslaptys, gal labai daug rašyt, gal dar kas. Bet tiesiog
įdomu. Todėl ir užvedžiau. Aš nieko prieš gerą, kokybišką įrangą ir
atsarginį aparatą, bet ką su tiek daug objektyvų reikia veikti?