Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: Quicker
Data: 2011-04-08 09:21:39
+++

Buvau prirašęs tris pastraipas ta pačia tema, bet pagalvojau, kad po
tokių temų kaip vestuvių fotografo profesijų nagrinėjimas ir
susireikšminusių "profesionalų" nuomojančių įrangą, čia tikrai liksiu
nesuprastas, tai ir neišsiunčiau... Bet matau yra mąstančių žmonių...

PS. Sorry, fleimo pradėt nenoriu, tik palaikau nuomonę.