Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: MumZer
Data: 2011-04-08 18:00:07
cia sutinku..
bet kaip parodyti, kas yra tikrai geras daiktas uz didesne kaina, o kas
yra prastas s, bet graziame popierelyje?

cia kaip ir visur - jei nori tureti suprantanti ir issilavinusi klienta
- reikia skirti laiko juos mokyti :)

bet tokiais mokymais verta uzsiimti tik jei tikrai zinai, kad juos
ismokes ir bendra kartele pakeles - pats neliksi zemiau karteles.. :D