Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: jz
Data: 2011-04-08 11:58:12
siuo atveju, kaip ir dauguma minejo, yra rinka.
Pasiula ir paklausa.
Didzioji dalis klientu - nori gerai ir pigiai. Paskui yra kitos labai mazos
grupes klientu, kurios nori gerai ir nepigiai. Pats turi apsisprest ir tuo
paciu tave turi invertinti pagal kokybe - kokiam kokybes/kainos segmentui
priklausai.

Juk matydamas parduotuvej koldunus uz 2 Lt/500gr negalvoji - kokie cia
asilai pardavineja pigiau nei savikaina? Nes tu pagamintum koldunus minimum
10 Lt/500 gr.

Taip pat rekomenduoju praplesti akirati tam tikromis marketingo bei klientu
aptarnavimo ziniomis, kas tokiais atvejais galetu atnesti naudos.
Gali motyvuoti zmones isgyti brangesne paslauga ar juos sudominti savo
technika. Galbut pasiulyti koki nors netipini protreta atspausdinti ar
panasiai. Kartais labai lengva pakeisti klientu poziuri i paslauga bei ju
galimybes kartais labai padideja, kai tinkamai juos motyvuoji. Aisku, visada
turi ivertint, ar yra galimybe ar neverta gaist laiko. Bet tos galimybes
egzistuoja labai daznai..