Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: jz
Data: 2011-04-08 15:31:05
nu tai gerai - ar tave klientas vercia jam suteikti paslauga uz tuos 200 Lt?
Jei vercia - kreipkis i teisesauga.
Tai gal tavo paslauga verta ne maziau 500Lt ir viskas. Tu tiek vertas ir
turi kruva klientu uz tokias kainas.

O kad kazkas pasiule 200 Lt, tai cia jau ju problema.
As irgi noreciau nueit i koki autosalona ir pasiulyt uz nauja automobili 10
000 Lt. Negi jie puls aiskintis, kaip as tiek drisau siulyt ir kaip jeims
neapsimoka?